avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575966.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Czerwiec, 2012

Elbląg-Majewo-"Berlinka" i z powrotem + miasto

Środa, 20 czerwca 2012 · dodano: 20.06.2012 | Komentarze 0

Dzis jeździłem tylko po pracy. Najpierw do 18-tej zrobiłem 30 KM załatwiając sprawy. 70 KM zrobiłem w drodze i na Berlince. Dojechałem do rzeki Pasłeka
rz. pasłęka © Robert1973

Wbrew pozorom / zima przejechana na maxa / jestem zmarźluchem. Moją piętą Achillesową jest gardło
Cztery godziny dziennie przyjmowac w usta zimny wiatr- nie dam rady. jeżdżę więc tak opatulony nawet latem
Rozbieram sie dopiero przy temp. ponad 30 stopni. To ja.
to jestem na pewno ja © Robert1973

Elbląg-Nowakowo-Kępa Rybacka-Gronowo Górne-Kazimierzowo-Elbląg-Stare Pole-Krzyżanowo-Elbląg

Wtorek, 19 czerwca 2012 · dodano: 19.06.2012 | Komentarze 0

Bez historii. Pierwsze 50 KM czasie od 5-tej do 7-ej rano. Druga część po 18-tej.
Jak wracałem z Krzyżanowa- wiatr wiał mi prosto w twarz. Powietrze było ciepłe, ale i tak ciepło nie było bo wiał zimny wiatr / gdy oczywiście jedzie się non stop 30 KM/h /
I tak znowu się zastanawiałem co jest lepsze ?:
- ubrać się w takiej sytuacji cieplej, potem się spocić i cierpieć, gdy wiatr owiewa pot...jest zimno. Czy:
- lekko się ubrać na krótki rękaw bo niby powietrze jest ciepłe, ale mimo to przyjmować na gołe ciało zimny wiatr i....też w tym przypadku jest zimno.

Elbląg-Kępa Rybacka-Kazimierzowo-Gronowo Górne-Kazimierzowo-Elbląg-Pasłęk-Elbląg-"Berlinka"-Milejewo-Zajączkowo-Łęcze-Elbląg

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 4

Zaczynam nową tradycję. Pączki Mareckiego są, teraz będą pączki Rafiego- te są z nadzieniem toffi. Oto one.
Skoro tamte jedzone są na koniec sezonu, to te będą zjadane w środku sezonu. Może uda się to utrzymać.
pączki Rafiego © Robert1973

Pewnie Bikerzy z Polski nie bardzo wiedzą o co biega, ale Elblążanie i okoliczni rowerzyści doskonale wiedzą.
Wyjechałem z domu o 5 rano. Przed pracą do 7-ej zrobiłem 50 KM. Potem tradycyjnie jak to w poniedziałki tor wrotkarski w godz.13-15.
Gdy siadałem do obiadu to miałem juz 103 KM- ze średnią średnią. O 16-tej wyjechałem do Pasłeka na pączki Rafiego- wróciłem Berlinką przez Majewo.
Ogólna średnia 27,07 KM/h czas: 7:23:16, trochę jeździłem po mieście w Elblągu i Pasłęku, więc średnia spadła.
Gorąco jak cholera- ale zawsze powtarzam- nawet Sahara jest zawsze lepsza od deszczu.

Elbląg-Nowy Dwór Gdański i z powrotem

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 0

Nadal nie mam czasu. Tym razem jeździłem późnym wieczorem. Średnia ta sama co wczoraj.

Elbląg-Łęcze-Suchacz-Nowakowo-Bielnik Drugi-"Berlinka"-Pomorska Wieś-Młynary-Milejewo-Elbląg

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 0

Kompletnie nie mam czasu. trudno. Zacząłem od 5.30. O 9-tej było już po wszystkim. Ze średnią 27,5 KM/h.

Elbląg-Nowy Dwór Gdański-Malbork-Elbląg + miasto

Piątek, 15 czerwca 2012 · dodano: 15.06.2012 | Komentarze 0

Dzisiejszy dzień to tragedia. Kiepsko mi się dziś jechało. Wszystko od 10- tej po i przed pracą. Murzyn zrobił swoje może iść spać...

Elbląg-Pasłęk i z powrotem + miasto

Czwartek, 14 czerwca 2012 · dodano: 15.06.2012 | Komentarze 3

Rano nic. Przed południem godzina na torze wrotkarskim. Po obiedzie pojechałem do Pasłęka kupić...przysmak Rafiego, który jadł wczoraj. Pączek oblany czekoladą z tofii w środku.
pączek w czekoladzie © Robert1973

Elbląg-Milejewo-Młynary-Pomorska Wieś-"Berlinka"-Kępa Rybacka-Nowakowo-Suchacz-Łęcze-Pagórki-Milejewo-Elbląg

Środa, 13 czerwca 2012 · dodano: 13.06.2012 | Komentarze 1

To okrążenie z mojej klatki schodowej ma dokładnie 99 KM i 970 metrów.
Ale od początku- dziś pracowałem w nocy, skończyłem o 7.00.
Wyjechałem o 9 rano mając już zrobione zaledwie 12 KM podczas powrotu z pracy.
Nie spałem i żadna to dla mnie rewelacja. Nic ważnego. Nie śpię dwie noce, uczę się by przejechać bez spania też trzecią to co to jedna noc bezsenna.
Przejechałem kółko ze średnią równą 28 KM/h- różnica wniesień ogromna, jak na Elbląg oczywiście. Zjazdy i podjazdy na przemian. Nie byłem zmęczony, nie jadę by jechać- wiało bardzo na otwartej przestrzeni w rejonie Kępy Rybackiej i oczywiście ser szwajcarski w rejonie Nadbrzeża. Zjadłem obiad i jeszcze zrobiłem okrążenie Elbląg-Pagórki-Elbląg, wolniej trochę.

Wtorek, 12 czerwca 2012 · dodano: 12.06.2012 | Komentarze 0

Dziś połowa o 6 rano przed pracą i potem drugie 25 KM po pracy. Nic. Ale przynajmniej nie zmokłem.

Elbląg-Nowy Dwór Gdański-Gdańsk-Nowy Dwór Gdański-Marzęcino-Nowakowo - Elbląg + miasto

Poniedziałek, 11 czerwca 2012 · dodano: 11.06.2012 | Komentarze 5

Wyjechałem o 4 nad ranem- było ciemno, lekko padało. kompletnie nie wiedziałem dokąd jechać bo...nie widziałem chmur. Pojeździłem sobie po
mieście z pół godziny robiąc 10 KM. przed piatą zobaczyłem przejasnienia w kierunku na Gdańsk więc...pojechałem do Gdańska.
I rzeczywiście, juz 5 km za miastem było sucho. jazda na 28 KM/h. W Gdańsku byłem o 7-ej. Zjadałem sniadanie tradycyjnie w barze Neptun
na starówce. pokrążyłem po starówce i juz o 8-ej zaczałem wracać dłuższą drogą przez Marzęcino. W domu miałem 151 KM. Przespałem się trochę.
Od 13.30 do 15.00 zrobiłem końcówkę na torze wrotkarskim i...wypoczęty poszedłem do pracy.