avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 580051.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Kępa Rybacka-Kazimierzowo-Gronowo Górne-Kazimierzowo-Elbląg-Pasłęk-Elbląg-"Berlinka"-Milejewo-Zajączkowo-Łęcze-Elbląg

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 4

Zaczynam nową tradycję. Pączki Mareckiego są, teraz będą pączki Rafiego- te są z nadzieniem toffi. Oto one.
Skoro tamte jedzone są na koniec sezonu, to te będą zjadane w środku sezonu. Może uda się to utrzymać.
pączki Rafiego © Robert1973

Pewnie Bikerzy z Polski nie bardzo wiedzą o co biega, ale Elblążanie i okoliczni rowerzyści doskonale wiedzą.
Wyjechałem z domu o 5 rano. Przed pracą do 7-ej zrobiłem 50 KM. Potem tradycyjnie jak to w poniedziałki tor wrotkarski w godz.13-15.
Gdy siadałem do obiadu to miałem juz 103 KM- ze średnią średnią. O 16-tej wyjechałem do Pasłeka na pączki Rafiego- wróciłem Berlinką przez Majewo.
Ogólna średnia 27,07 KM/h czas: 7:23:16, trochę jeździłem po mieście w Elblągu i Pasłęku, więc średnia spadła.
Gorąco jak cholera- ale zawsze powtarzam- nawet Sahara jest zawsze lepsza od deszczu.

| 11:30 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Pasłęk jest mały, a to jest jedyna czynna cukiernia w mieście. Na starej cukierni jest informacja, że ciasta kupisz w cukierni na przeciw...Drogerii, która też jest jedyna w mieście. Znajdziesz.
Gość | 10:06 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj a która to cukiernia w Pasłęku ?
| 18:13 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Poprosimy zatem o stosowny komunikat startowy i jedziemy na pączki :-).
rafi1368
| 20:06 poniedziałek, 18 czerwca 2012 | linkuj No proszę,może zapiszę się w historii wypadów rowerowych :)