avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579942.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Milejewo-Młynary-Pomorska Wieś-"Berlinka"-Kępa Rybacka-Nowakowo-Suchacz-Łęcze-Pagórki-Milejewo-Elbląg

Środa, 13 czerwca 2012 · dodano: 13.06.2012 | Komentarze 1

To okrążenie z mojej klatki schodowej ma dokładnie 99 KM i 970 metrów.
Ale od początku- dziś pracowałem w nocy, skończyłem o 7.00.
Wyjechałem o 9 rano mając już zrobione zaledwie 12 KM podczas powrotu z pracy.
Nie spałem i żadna to dla mnie rewelacja. Nic ważnego. Nie śpię dwie noce, uczę się by przejechać bez spania też trzecią to co to jedna noc bezsenna.
Przejechałem kółko ze średnią równą 28 KM/h- różnica wniesień ogromna, jak na Elbląg oczywiście. Zjazdy i podjazdy na przemian. Nie byłem zmęczony, nie jadę by jechać- wiało bardzo na otwartej przestrzeni w rejonie Kępy Rybackiej i oczywiście ser szwajcarski w rejonie Nadbrzeża. Zjadłem obiad i jeszcze zrobiłem okrążenie Elbląg-Pagórki-Elbląg, wolniej trochę.