avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Czerwiec, 2011

Elbląg-Malbork-Elbląg

Poniedziałek, 20 czerwca 2011 · dodano: 20.06.2011 | Komentarze 0

Najpierw późnym wieczorem po mieście zrobiłem 20 KM. Do Malborka wyjechałem po 20- tej.
Tak było, kiedy wyjeżdżałem z miasta
Zachód słońca © Robert1973

A oto już zdjęcia uroków Malborka.

Skwer Kościuszki © Robert1973

Zamek © Robert1973

Parafia Św. jana Chrzciciela © Robert1973
Wróciłem do domu równo o północy.

Elbląg-Łęcze-Milejewo-Pogrodzie-Elbląg-Stare Pole-Elbląg-Pasłęk-Elbląg-Łęcze-Milejewo-Pogrodzie-Elbląg

Niedziela, 19 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 1

Dzisiaj sobie pospałem...wreszcie. Wstałem o 10.00- pół godziny później byłem już na trasie. Pierwszy kulminacyjny odcinek do Pogrodzia w pierwszej wersji przez Pagórki, odcinek 50 KM zrobiłem w 1h 40m, czyli ze średnią 30 KM/H. Dojechałem na spotkanie z Oficerem Rowerowym na Starówce. Potem odwiedziłem kuzyna Mariusza, który stacjonował ze swoją ekipą na jakimś rolnym festynie w Starym Polu. Będąc z powrotem w Elblągu na wschodniej obwodnicy zobaczyłem jadące na Pasłęk karetki pogotowia ratunkowego. Okazało się, że w niedalekiej miejscowości Nowina była "czołówka" dwóch osobówek. Na asfalcie leżała jedna ze zmarłych kobiet- nie wypadało robić zdjęcia. Dalej pojechałem do Pasłęka i z powrotem. Na wjeździe do miasta skontrolował mnie...Oficer Rowerowy. Pokręciłem się jeszcze po Elblągu z okazji jego Dni Elbląga. Wróciłem do domu o 19.15 i miałem 150 KM. Po "pięćdziesiątce" te 100 KM głównie jechałem w okolicach 27- 28 KM/h, tak, żeby się nie męczyć- nie dbałem o średnią bo przecież po mieście jeździłem z prędkośćią kilku KM/H. O 20.00 ponownie wyjechałem na odcinek do Pogrodzia, który zaczynałem rano. Tą samą trasę zrobiłem o kilka minut szybciej kręcąc średnią 31,8 KM/H. Więc ta rozgrzewka 100 kilometrowa była strzałem w dziesiątkę.
A potem zrobiłem 2 KM, by kupić piwo Tyskie...ulubione piwo Mariusza, którego serdecznie pozdrawiam.

Elbląg-Malbork-Gościszewo-Malbork-Elbląg

Sobota, 18 czerwca 2011 · dodano: 18.06.2011 | Komentarze 0

Wyjechałem o 6 rano. Z przyczyn techniczno- taktyczno- rodzinnych dojechałem tylko do Gościszewa /45 KM /. Z powrotem jechałem non stop w deszczu. W domu byłem o 9- tej, jechałem równe 3 godziny, więc średnia to 30 KM/h. Ostatnie 10 Km zrobiłem później.

Jegłownik-Malbork-Sztum-Malbork-Elbląg-Marzęcino-Elbląg-Łęcze-Milejewo-Pogrodzie-Milejewo-Elbląg

Piątek, 17 czerwca 2011 · dodano: 17.06.2011 | Komentarze 2

A więc jadę dziś od północy. Do Sztumu przyjechałem 0 1.20- zjadłem dwa Prince Polo i wróciłem do domu- byłem po trzeciej i położyłem się spać- jechałem tylko dlatego, żeby podtrzymać średnią setkę-średnia 28,6 czas 3 h 34 m. W drodze powrotnej w Królewie holowali jakiś samolot- zajmował prawie dwa pasy. Pewnie gdzieś w pobliżu będzie jakiś pokaz lotniczy w weekend. Dzisiaj jeszcze przed południem pojechałem na raz do Marzęcina / 50 KM/ a potem po południu reszta trasy / 50 KM/- I w tym wypadku średnia wyniosła 28,6. Odniosłem wrażenie, że ciągle jechałem pod wiatr- do Pogrodzia jechałem pod wiatr, więc z wielką nadzieją, że ostatnie 20 KM pociągnę...oczywiście rower przekręciłem o 180 stopni i ...znowu jechałem pod wiatr.

Elbląg-Jegłownik

Czwartek, 16 czerwca 2011 · dodano: 17.06.2011 | Komentarze 0

W dzień nie miałem czasu, więc wyjechałem o 23.35. Dojechałem do Jegłownika, ale jechałem dalej.

Elbląg-Łęcze-Milejewo-Frombork-Jędrychowo-"Berlinka"-Milejewo-Łęcze-Elbląg+ okolice

Środa, 15 czerwca 2011 · dodano: 15.06.2011 | Komentarze 2

Znajomy...nie znany dla moich kolegów rowerowych z Elbląga- zaprosił mnie na przejażdżkę po śniadaniu, chciał mi pokazać jak jeździ. Trasa 80,6 KM- czas jazdy 2h 38m średnia 30, 6 KM/h. Trasa jest wymagająca, jeśli kotś ją zna. Od Łęcza odcinek blisko 10 KM jechałem blisko 50 KM/h i nie mogłem Go zgubić, wcześniej zaś na interwałowych wzniesieniach przy "Berlince" to ja ledwo za nim nadążałem. Po 15-tej poszliśmy na zakończenie roku przedszkolnego naszych dzieci.../ oczywiście nie naszych wspólnych /...zasnął na chwilę ze zmęczenia. Na trasie nie zatrzymaliśmy się ani na chwilę.

Elbląg-Pogrodzie-Elbląg + miasto X 2

Wtorek, 14 czerwca 2011 · dodano: 14.06.2011 | Komentarze 0

Nic Ciekawego. Zbyt mało kilometrów, by cokolwiek pisać.

Elbląg-Gdynia-Elbląg

Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 3

Dziś nie w głowie mi było robienie zdjęć. Pojechałem do głównych sklepów Giant- a, aby zobaczyć, czy mają na wystawie szosowe rowery z serii TCR- jeden był u Żuchlińskiego w Gdynii za 7000 zł -TCR Composite 2 Compact- mnie interesuje jednak TCR 1 Compact, ten jednak jest tylko na ściągnięcie z ...Europy- tak jak byśmy My nie mieszkali na tym Kontynencie.
Pawsol---znają Cię dobrze na Morskiej 360....., pozdrawiam.

Elbląg-Malbork-Sztum-Malbork-Elbląg

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 12.06.2011 | Komentarze 0

Zwykła przejażdżka do Kuzyna na kilka słów, tak, żeby kolacja dobrze smakowała- wyjechałem przed dwudziestą- wróciłem przed północą.
Czas jazdy 3:23:12 średnia 30,08 KM/h

Elbląg-Gronowo-Grzechotki-Majewo-Elbląg-Gronowo-"Berlinka"-Majewo-Elbląg

Sobota, 11 czerwca 2011 · dodano: 11.06.2011 | Komentarze 2

Zwykły przejazd z Mareckim na obrzeża Polski- byliśny na dwóch przejściach granicznych: w Gronowie i Grzechotkach. W drodze powrotnej na "Berlince" Marecki znalazł dokumenty- pozbieraliśmy je i wróciliśmy do Elbląga bo kolega się spieszył do domu. Wziąłem więc je ja i z domu ponownie pojechałem do Braniewa bo właśnie Gość do którego należały te papiery właśnie tam mieszkał. Okazał się nim miły 50- letni klient. Był przeszczęśliwy jak zobaczył wszystkie dokumenty, tak samo jak jego żona... nie wyda więc dodatkowych pieniędzy-powiedział, że jakaś "szajka" go okradła dwa dni wcześniej. Będąc w Braniewie odwiedziłem kolegę i jeszcze raz pojechałem do Gronowa, stąd jednak skręciłem na Podlesie wyjeżdżając na "Berlinkę " w innym miejscu.