Elbląg-Łęcze-Milejewo-Frombork-Jędrychowo-"Berlinka"-Milejewo-Łęcze-Elbląg+ okolice

Środa, 15 czerwca 2011 · dodano: 15.06.2011 | Komentarze 2

Znajomy...nie znany dla moich kolegów rowerowych z Elbląga- zaprosił mnie na przejażdżkę po śniadaniu, chciał mi pokazać jak jeździ. Trasa 80,6 KM- czas jazdy 2h 38m średnia 30, 6 KM/h. Trasa jest wymagająca, jeśli kotś ją zna. Od Łęcza odcinek blisko 10 KM jechałem blisko 50 KM/h i nie mogłem Go zgubić, wcześniej zaś na interwałowych wzniesieniach przy "Berlince" to ja ledwo za nim nadążałem. Po 15-tej poszliśmy na zakończenie roku przedszkolnego naszych dzieci.../ oczywiście nie naszych wspólnych /...zasnął na chwilę ze zmęczenia. Na trasie nie zatrzymaliśmy się ani na chwilę.

karol | 16:12 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj W latach świetności Wyścigu Pokoju Robert mógł jedynie na poboczu stać i chorągiewką machać oraz bidony zbierać.
Trasa wymagająca powiadasz.Wklep przewyższenie trasy i sami osądzimy jaka to wymagająca trasa.
Gdybyś miał koło siebie takie górki jakie ma chociażby kr1s1983
to mógłbyś pisać że trasy masz wymagające w innym przypadku to jedynie zabawa w ściganie.
Ryszard Szurkowski | 12:42 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj dziękuję Ci Robercie za wspólną jazdę, szkoda że nie jexdziliśmy razem w wyscigu pokoju, pozdro Rysiek