Elbląg-Łęcze-Milejewo-Pogrodzie-Elbląg-Stare Pole-Elbląg-Pasłęk-Elbląg-Łęcze-Milejewo-Pogrodzie-Elbląg

Niedziela, 19 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 1

Dzisiaj sobie pospałem...wreszcie. Wstałem o 10.00- pół godziny później byłem już na trasie. Pierwszy kulminacyjny odcinek do Pogrodzia w pierwszej wersji przez Pagórki, odcinek 50 KM zrobiłem w 1h 40m, czyli ze średnią 30 KM/H. Dojechałem na spotkanie z Oficerem Rowerowym na Starówce. Potem odwiedziłem kuzyna Mariusza, który stacjonował ze swoją ekipą na jakimś rolnym festynie w Starym Polu. Będąc z powrotem w Elblągu na wschodniej obwodnicy zobaczyłem jadące na Pasłęk karetki pogotowia ratunkowego. Okazało się, że w niedalekiej miejscowości Nowina była "czołówka" dwóch osobówek. Na asfalcie leżała jedna ze zmarłych kobiet- nie wypadało robić zdjęcia. Dalej pojechałem do Pasłęka i z powrotem. Na wjeździe do miasta skontrolował mnie...Oficer Rowerowy. Pokręciłem się jeszcze po Elblągu z okazji jego Dni Elbląga. Wróciłem do domu o 19.15 i miałem 150 KM. Po "pięćdziesiątce" te 100 KM głównie jechałem w okolicach 27- 28 KM/h, tak, żeby się nie męczyć- nie dbałem o średnią bo przecież po mieście jeździłem z prędkośćią kilku KM/H. O 20.00 ponownie wyjechałem na odcinek do Pogrodzia, który zaczynałem rano. Tą samą trasę zrobiłem o kilka minut szybciej kręcąc średnią 31,8 KM/H. Więc ta rozgrzewka 100 kilometrowa była strzałem w dziesiątkę.
A potem zrobiłem 2 KM, by kupić piwo Tyskie...ulubione piwo Mariusza, którego serdecznie pozdrawiam.