avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Stare Pole i z powrotem

Niedziela, 26 lutego 2012 · dodano: 26.02.2012 | Komentarze 2

Kocham rower. Rower mnie fascynuje. Mogę jeździć i patrzeć z niego na świat godzinami.
Dziś wyjechałem po 18-tej…w muzycznej atmosferze an Stare Pole oczywiście, tak na dwie godziny i 15 minut. Wiało jeszcze, choć nie tak jak wczoraj. Od co najmniej dwóch lat uczyłem się tego, by pogoda wpływała jedynie wyłącznie na mój…czas jazdy. I prawie już tak jest.
Wszystko na świecie jest dla ludzi,
jednak niektórzy ludzie nie są do wszystkiego stworzeni.

| 21:34 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj tak napisane życzenia na pewno się spełnią, pozdrower.
eliza
| 21:01 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj fajnie, że oprócz super dystansów dorzucasz trochę blogowego "mięska":) Twoja codzienna rowerowa dyscyplina jest niesamowita, ale bardziej podoba mi się to pozytywne nastawienie i rowerowe zakochanie:)) życzę Ci fantastycznego sezonu i spełnienia wszystkich zamierzeń