avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Tolkmicko-Elbląg-Nowy Dwór Gdański-Malbork-Elbląg-Milejewo-Elbląg

Poniedziałek, 27 lutego 2012 · dodano: 27.02.2012 | Komentarze 0

Wstałem o 5 rano, ale jakoś nie chciało mi się tak wcześnie jechać. Wyjechałem po 6 rano góralem do Tolkmicka. No i zdziwiłem się pozytywnie jak zobaczyłem wyremontowany skromny port. Lody jak widać odpływają.
Tolkmicko port © Robert1973

TOLKMICKO Zalew © Robert1973

TOLKMICKO Zalew Wiślany © Robert1973

Wracając przez Kadyny zatrzymałem się przy pomniku przyrody- to dla rowerzystów z Polski
DĄB BARTEK w Kadynach © Robert1973

Pomnik Przyrody © Robert1973

Zdążyłem ruszyć, a ...tu nagle zaczął sypać śnieg. Najciekawsze było to, że padał tylko w Kadynach przez które jechałem może z pięć minut, a niebo było błękitne.
Wróciłem do domu, zjadłem śniadanie i ...wsiadłem na szosę. Wiało mocno, ale i tak w porównaniu do górala szalałem. Ale i tak to jeszcze nie pora na szosowy rower- przy 40 KM/h czuć zimny wiatr jak cholera. Bryknąłem sobie na Malbork, potem jeszcze wjechałem na Milejewo dla równego rachunku. I tak szosowym zrobiłem 100 KM
MALBORK- zamek © Robert1973

Na trasie w m. Marynowy coś takiego jeszcze widziałem
samolot marynowy © Robert1973

W domu byłem po tym wszystkim przed trzecią- akurat przy moim domu był kolega Mirekbiker60 - na 15-tą pojechałem góralem do pracy robiąc ostatnie 8 KM.
Tylko tyle, bo gardło mnie cały dzień bolało- jak to tradycyjnie w okolicach marca.