avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577602.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Lipsk-Sokółka-Białystok......Elbląg-Braniewo-Elbląg

Niedziela, 5 czerwca 2011 · dodano: 07.06.2011 | Komentarze 0

A więc jedziemy dalej- to kontynuacja wczorajszej wycieczki. W Lipsku byliśmy kilka minut przed północą- w mieście był ładny i pięknie oświetlony kościółek. Niestety światła wyłączyli równo o północy, więc pojechaliśmy dalej. To był trudny odcinek bo to druga noc, kiedy nie spaliśmy. Jechałem, ale w pewnych chwilach nawet coś mi się śniło. Jak dla mnie to odcinek od Sokółki do Białegostoku był w porządku- w godzinach szczytu jednak pewnie jest tu duży ruch. Pociąg mieliśmy z Białegostoku o 6.16- byliśmy jakąś godzinę przed, niestety zabrakło czasu na zwiedzanie. Łącznie na raz przejechałem 533 KM- czas jazdy to 22h, średnia blisko 25 KM/h. Nic nie widzieliśmy bo było ciemno na tym odcinku. W pociągu prawie przez cały czas spałem- wystarczyło to na odpoczynek. O 16-tej wyjechałem z domu w kierunku Gronowa, by sprawdzić ten rzeczywisty odcinek MRDPpomiędzy Gronowem, a Żelazną Górą. Dojechałem do Braniewa /40 KM/, gdy nagle zadzwonił do mnie synek i poprosił mnie abym na chwilę przyjechał do domu...więc wróciłem. Było już późno, by jeszcze raz pojechać do Gronowa, więc wykręciłem po obiedzie tylko 100 KM. Wycieczka się udała bo bolał mnie tylko tyłek. A oto zdjęcia z dzisiejszego i wczorajszego dnia: