avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579842.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg- Gronowo-Pęciszewo- Żelazna Góra-Pęciszewo- Gronow- Nowakowo-Elbląg

Poniedziałek, 6 czerwca 2011 · dodano: 07.06.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj pojechałem do Gronowa, aby poznać odcinek, któym trzeba będzie przejechać MRDP. Zaraz po minięciu znaku Gronowa skręciłem na Kalinówek- odcinek 3 KM nawet nawet. Dojechałem do głównego jak na to miejsce skrzyżowania i zobaczyłem znak na Pęciszewo w... prawo. Mieszkańcy pobliskiego domu kazali mi jednak jechać na Pęciszewo...prosto. To jest bajkowy odcinek blisko 10 KM- przy następnych zabudowaniach przy ruinach kościoła należy skręcić w prawo i...wyjeżdża się na "Berlinkę"- na Żelazną Górę trzeba skręcić w lewo na przejście graniczne- wziąłem rower na plecy i przeniosłem go na asfalt bo bokiem jest droga szutrowa- po ponad kilometrze trzeba skręcić w lewo i jeszcze raz w lewo, by przejechać pod mostem i już prosto jechać do Żelaznej Góry. Bez GPS-a komuś kto tu nigdy nie był i jest tu, kiedy jest ciemno...nie życzę kariery. Nie ma żadnych tu znaków drogowych, ludzi w okolicy "Berlinki" wcale. Tu naprawdę jest koniec Świata. W pewnym odcinku jedzie się ok. 800 metrów od Granicy.Nie można jechać przez miejscowość Grzechotki bo tu w ogóle kończy się droga...brukiem. Z powrotem zajechałem jeszcze do Nowakowa bo chciałem dziś równo mieć 13.000 Km. No i się udało. Jechałem od 15- tej do 23- ciej. Nie dbałem o średnią, podziwiałem krajobrazy.