JASNA STRONA KSIĘŻYCA- SKLEP ROWEROWY NEKSUS

Sobota, 12 października 2019 · dodano: 12.10.2019 | Komentarze 3

siedem rowerów.
Rowery mi się nie psuły z uwagi na wadliwość lub słabość części.
Naprawiać jednak je musiałem bo wszystkie części zwyczajnie zużywały mi się z uwagi na wiele przejechanych kilometrów.
Poza wymianą lub naprawą dętki...chyba nie umiem nic.
Na pewno nic nie umiem. Bo miałem jeździć.
Kilka rowerów, sam Fish nie dałby rady.
Tak. Właściciele i pracownicy sklepu NEKSUS w Elblągu są moją Jasną Stroną Księżyca.
Jasna Strona Księżyca istnieje.

Najważniejszy...Dariusz,
bo samochodem zabierał z mojego domu, a potem odwoził nawet kilka na raz moich rowerów.
Darek pomagał mi wielokrotnie w sprowadzaniu części przez internet ze sklepów całej Polski.
Doskonale wiedział jakich marek i modeli używam, kupowałem bowiem zawsze te same.
Wyręczał mnie w tym zadaniu, niesamowicie, bardzo.
Nawet nie proponował mi innych. Gdy nie miał ich na czas...szukał ich, aż do skutku.
Wiele napraw w sklepie miałem realizowanych poza kolejnością, na miejscu.
Rabaty, gratisy...wszystko za wieloletnią współpracę.

Niby Darek, Piotr i Janek jeżdżą rowerami...nie miałem jednak okazji do wspólnej jazdy.
Ciekawostką również jest to, iż w Ich sklepie nie kupiłem ani jednego roweru,
za to z pewnością z Ich sklepu wyniosłem najwięcej części.
Wszystko działo się w sklepie, więc byłem ograniczony godzinowo, ale też było zajebiście.

2.844 km pozostało mi do Księżyca.

sierra
| 05:56 wtorek, 22 października 2019 | linkuj O jakiegoś czasu dbają bym mógł z przyjemnością zmagać się z "chorobą" ;)
Dzięki :)
DaruS
| 18:49 sobota, 12 października 2019 | linkuj Zaprzyjaźniony serwis to podstawa. Oby już tak zostało na zawsze, że wymieniasz zużyte części eksploatacyjne a nie jakieś awarie daleko od cywilizacji, albo odpukać naprawy powypadkowe. Musisz wyciągnąc kolegów ze sklepu na ws}pólnego tripa po księżycu.
Gość | 17:32 sobota, 12 października 2019 | linkuj Robert, wiecej mięsa w tych wpisach. Zapowiadałeś emocje a jesteś nudny jak flaki z olejem.