avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KOD APOLLO 1.069

Środa, 24 lipca 2019 · dodano: 24.07.2019 | Komentarze 6

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 12.507 km.

początek tradycyjnie, potem to samo co...7 lat temu o tej porze. Konsekwentnie.
No, troszkę więcej. Bo musiałem pojechać na ósmą w tym miesiącu kontrolę u lekarza.
Jest lepiej, ale mimo mojego błagania...nie cofnięto mi zakazu spożywania czekolady.
Ta czekolada już jest na co dzień wokół mnie, na wyciągnięcie ręki, ja już wszystko na co patrzę, widzę w czekoladzie.
Czekolado, kusisz mnie, a wiem, że nie mogę cię spróbować.
Tak sobie myślę, że do tego lekarza przyślę...lekarza, który zalecał mi jeść czekoladę. Bo na gardło jest dobra.
Już nawet w markecie pracownicy są zaniepokojeni. O nie, to nie jest tak, że jej nie kupuję wcale.
Bo gdyby tak było to...normalnie tragedia. Kupuję małe ilości czekolady i...rozdaję rodzinie, znajomym, symbolicznie, prezentowo.
Fajnie ją potrzymać.

najlepszym lekarzem, co leczy i bada... jest czekolada
nową nadzieją, gdy stara upada... jest czekolada
nieważne kłamstwa, nieważna zdrada...jest czekolada
kiedy na problem potrzebna ci rada...jest czekolada
gdy rzeczywistość to degrengolada...jest czekolada
dlatego co dzień pytanie to pada...jest czekolada ?

wsiadam, jadę, schodzę i robię swoje. To od początku była tylko kwestia czasu.