okolice Księżyca

Środa, 27 marca 2019 · dodano: 27.03.2019 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 31 tysięcy 716 kilometrów.

Warszawa.
W Warszawie Okęcie.
Na Okęciu samoloty.
Samolot to siła, choć lata "tylko" pomiędzy niebem, a kosmosem.
Samolot to osiągnięcie nauki, techniki i ludzkości. Człowiek budując samolot wykorzystał całą dostępną wiedzę.
Dla Francuzów i Brytyjczyków np. Concorde był jak program APOLLO.
Concorde nie lata od 2003 roku, nadal jednak pozostaje gwiazdą wśród samolotów, które dziś latające też mają moc.
Każdą możliwość wykorzystuję do tego, aby być bliżej nich.  Nie mam nadal aż tyle czasu, by nimi częściej latać.
W drodze na Księżyc muszę jednak być blisko nich, czerpać z nich moc.

W Warszawie wykorzystuję każdą chwilę by być bliżej samolotów. Znam już każde miejsce w którym samoloty albo startują, albo lądują. Kiedyś myślałem, że są stałe miejsca kierunków lądowania i wzbijania się w powietrze. Kiedyś tego nie rozumiałem. Byłem przekonany o tym, że jeśli danego dnia w danym miejscu, samoloty lądowały...to będą robiły tak zawsze, w tym danym miejscu. Nie wiedziałem dlaczego następnego dnia lądowały na lotnisku lecąc z innego kierunku. Nie rozumiałem tego, i nawet nie wykonałem kiedyś nic, aby ktoś mi to wytłumaczył. Później zorientowałem się sam. Dziś jadąc na Okęcie ze Śródmieścia przez Mokotów już wiem, w które miejsce lotniska przyjechać, aby na początku zobaczyć lądowanie. Bo zawsze zaczynam od widoku lądowania.
Mieć tak wielką maszynę nad sobą...dla mnie niesamowite uczucie, choć trwa zaledwie kilka sekund.
Więc dlaczego tak się dzieje ?

Odpowiedź:
Każdy ma jakieś marzenia. Każdy chce je zrealizować.
Nie zawsze jednak jest wspaniale. Czasem jest trudniej, czasem nawet się coś nie udaje.
W chwilach, kiedy wszystko zdaje się działać przeciwko Tobie pamiętaj, że samolot zawsze startuje pod wiatr, nie z wiatrem.