okolice Księżyca

Wtorek, 26 marca 2019 · dodano: 26.03.2019 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 31 tysięcy 866 kilometrów.

pisałem to wielokrotnie i napiszę po raz kolejny.
Okres zimowy jest dla mnie najtrudniejszy rowerowo. Bezsprzecznie.
Nie dlatego, że czasem był mróz, więcej śniegu itp. Trudne było to, że z zimową pogodą musiałem się zmierzyć codziennie.
Nawet jeśli danego dnia zima była łaskawsza to jednak to była zima. Nie miałem wyboru dni.
Co innego przejechać zimę nie musząc wcale tego robić, a co innego przejechać w tym okresie nawet mniej kilometrów, ale jeździć każdego dnia. Identycznie czułem się dziś, wczoraj i zapewne jeszcze wiele dni takich będzie wiosną.
Co innego było wyjść na rower dzisiaj w Elblągu z zamiarem przejechania kilometrów w stylu...ile będzie tyle będzie, a co innego wyjść o 5 nad ranem z postanowieniem przejechania 130 km. Wiało tak mocno, że dziwię się, że po raz kolejny nie ogłoszono jakiegoś imiennego huraganu. Do Suchacza i Cieplic jechałem na maksa 8 km/h pod wiatr. No cóż.
Wtedy gdy lał deszcz i sypał śnieg, o ironio...jeździłem samochodem.
Nie skarżę się na pogodę, o nie !!
Nie ma o tym w ogóle mowy, zniosę na rowerze wszystko, już teraz wiem, że jedynie w drodze na Księżyc.
Reasumując: wolałbym, żeby zima była dwu, albo nawet trzykrotnie surowsza w zamian za pewną wiosenną pogodę w marcu.
Głupio mi teraz trochę, że 90 dni czekałem na pogodę, którą miałem lepszą zimą. Głupio to wygląda.
Znowu mam dwie bluzy na sobie, zimowe rękawiczki i ochraniacze na buty.  Głupio, nie ?

póki co, któregoś dnia będzie pięknie. Tego się trzymam i nigdy nie wymięknę.