avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577602.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 18 kwietnia 2020 roku

Niedziela, 27 maja 2018 · dodano: 27.05.2018 | Komentarze 8

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 69.375 km. 949 dni.
Kod APOLLO 5.12

dziś powrót z Synkiem do domu.
Wyjazd tak jak wczoraj, po  śniadanku o 10.00.
Przez Boreczno skręciliśmy do Miłomłyna, wydłużając trasę do domu.
W Miłomłynie relaks, wieża widokowa, lody itp.
Potem jechaliśmy techniczną drogą przy ekspresówce.
Po 30 km dłuższy odpoczynek, plany bez zmian.
Dziś było bardzo gorąco, nawierzchnia za to idealna.
Około 14.00 dojechaliśmy do Pasłęka, mieliśmy już jakieś 65 km. Okazało się, że Synek jest już trochę zmęczony.
Mieliśmy do domu jechać przez Młynary, ale w Okonie trzeba było czekać na obiad ponad godzinę, więc postanowiliśmy jechać do Komorowa na posiłek.
Było na licznikach po 72 km. Filip był tam totalnie zmęczony. Słońce trochę to popsuło. Ale się zmieniło.
Zjadł obiadek z ulubionym napojem, po godzinie w tym samym czasie słoneczko trochę się skryło, więc ruszyliśmy dalej.
Tak jakoś mniej było nadziei, że powtórzy się wczorajszy wynik.
Ale skoro w Elblągu mieliśmy po 84 km to żal było kończyć z takim wynikiem dzień.
Filip nie poddał się, postanowił pomimo zmęczenia walczyć dalej, więc pojechaliśmy jeszcze do Nowakowa.
O 17.30 Filip był już w domu. Nie odniósł żadnej kontuzji. Ma chęci na dalsze wypady z cyklu 100 km.
Jestem dumny ze swojego Synka. Ja w jego wieku takiego dystansu nie przejechałem na rowerze.
na wieży widokowej w Miłomłynie
na wieży widokowej w Miłomłynie © Robert1973 dziś synka ja goniłem
dziś synka ja goniłem © Robert1973

kbialy2002
| 04:57 wtorek, 29 maja 2018 | linkuj Gratki dla Filipa...
A ja w Jego wieku jeździłem ze Starego Pola do Pisaków rowerem... "Wigry 3" a dupę miałem obtartą jak nie wiem co. Zawsze po takim dystansie musiałem parę dni odczekać... Potem jeździłem "Pasatem" - to już była inna bajka... a jeszcze później "Jaguarem"... Fajnie tak powspominać...
Filip !!! Do zobaczenia na trasie... !!!!
koszmar67
| 20:45 poniedziałek, 28 maja 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku. Synek się rozkręca! Brawo Wy!
kgrzany
| 20:23 poniedziałek, 28 maja 2018 | linkuj miał być - jest Frombork
| 20:19 poniedziałek, 28 maja 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku. Filip szybko zaczął dokręcać :-)
kgrzany
| 20:19 poniedziałek, 28 maja 2018 | linkuj Tak trzymać. Jesze nie stówka ale też udało mi się wyciągnąć w sobotę na parę kilometrów syna i córkę. gratulacje
Tolkmicko
p.s. szykuje ci się wielopokoleniowe lądowanie :)
| 18:19 poniedziałek, 28 maja 2018 | linkuj Kłopoty Bujny :-)
garmin
| 22:43 niedziela, 27 maja 2018 | linkuj Gratulacje dla syna i dla taty. Rozumiem jak duma rozpiera. Sam byłem dumny, kiedy syn w wieku 6 lat, całkiem przypadkiem, [url=
https://photos.google.com/share/AF1QipP0Y7lDytWD_7MlnaIoObcqo9HrSn6Wjtoxm8wDeokQP0XT3SP3Mt4v9Evr9eFjgw/photo/AF1QipMMYZhDH7X2106VAmGIAKGkQkn2Zpw0FFq_7e-P?key=QXlael90NHZaVFNlS1ljWDlWNEZVYU80WTBiajFn]zaliczył pierwszą swoją stówę po górach[/url].

Zapraszamy na wycieczki z dziećmi!
mototramp
| 21:28 niedziela, 27 maja 2018 | linkuj Szacun dla synka!