avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 18 kwietnia 2020 roku

Sobota, 26 maja 2018 · dodano: 27.05.2018 | Komentarze 4

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 69.487 km. 950 dni.
Kod APOLLO 5.13

trasa: Elbląg- Helenowo- Jegłownik- Gronowo Elbląskie- Święty Gaj- Dzierzgoń- Stary Dzierzgoń- Śliwa- Duba- Urowo- Sąpy- Urowo- Murawki

trasa na 100 km pod mojego Synka.
Filip po raz pierwszy postanowił taki dystans przejechać na rowerze...poznajecie go ?
No i to zrobił. Gratulacje.
Dotychczas najwięcej jednego dnia przejechał 69 km.
Część sukcesu przypisuję oczywiście sobie, malutką, ale jednak.
Emocje były. Trzy kapcie, które naprawiłem, wszystkie w przednim kole synka. Ale następnego dnia, już nie było ani jednego.
Pogoda Ok, nie spadał ani kropla, większość trasy raczej pod wiatr, długo jechaliśmy 20 km/h. Były i podjazdy i blisko 10 km odcinek brukowy od Starego Dzierzgonia.
A po wszystkim był normalnie zmęczony, normalnie funkcjonował, nie myślał o kładzeniu się spać.
Relaks, kolacja i dopiero zasłużony sen. Kładł się z myślami, aby jutrzejszego dnia to powtórzyć. Niesamowite.