avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598046.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 01 sierpnia 2020 roku

Poniedziałek, 30 października 2017 · dodano: 30.10.2017 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 100.737 km. 1158 dni
KOD APOLLO: 6.09 ZIEMIA: 0.81

...najpierw zaspałem, potem okazało się, że most pontonowy w Nowakowie zamknęli ( elbląska powódź ), co zmusiło mnie do zmiany trasy, potem okazało się, że jadę nie tylko wolno z powodu silnego wiatru, lecz także z powodu zakleszczonych hamulców w tylnym kole.
No a potem, po pracy na deser...kapcia złapałem. Ale i tak w towarzystwie Grzegorza przejechałem dystans, by być stabilnym emocjonalnie. Wiało potężnie jak cholera, śnieg nawet sypał na przemian z deszczem, przenikliwie zimno było.
Dla mnie super...z jednego powodu. Dla mnie najważniejsze, że na ulicach nie leży śnieg.
Stan alarmowy przekroczony na rzece Elbląg
Stan alarmowy przekroczony na rzece Elbląg © Robert1973

kgrzany
| 23:02 poniedziałek, 30 października 2017 | linkuj Też tu bylem dzisiaj, wzorem tubylców można było by się przeturlać na drugą stronę ;). Tabliczka uwieczniona na zdjęciu informuje "zakaz przejścia pieszym" - no to można by sposobem żołnierskim jakimś legalnie spróbować.
P.S. niby śnieg nie leżał, ale momentami tej krupy śnieżnej było tak dużo, że przy bocznym wietrze to po prostu spychało.