avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598046.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 01 sierpnia 2020 roku

Niedziela, 29 października 2017 · dodano: 29.10.2017 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 100.837 km. 1159 dni
KOD APOLLO: 6.10 ZIEMIA: 0.81

...wszystko w deszczu. Ja swoje, a deszcz swoje.

do Marzęcina po południu jechałem dokładnie dwie godziny ( 25 km ).
Większość dystansu to prędkość w skali od 5 do 10 km/h. Potężnie wiało w twarz.
Na ostatniej prostej tylko raz zepchnęło mnie na środek jezdni, już wcześniej się oglądałem kiedy i co za mną ewentualnie jedzie.
Z powrotem oczywiście nie musiałem pedałować bo potężny wiatr zwiększał moją prędkość. Były jednak i tego minusy bo gdy skręciłem na Kępę Rybacką to boczny wiatr trzykrotnie zepchnął mnie na pobocze.
jak to dobrze, że śniegu jeszcze nie ma.