avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

IV dzień MRDP

Wtorek, 22 sierpnia 2017 · dodano: 30.08.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 111.149 km. 1227 dni
KOD APOLLO: 6.35 ZIEMIA: 1.18

Hrubieszów- Tomaszów Lubelski- Narol- Lubaczów- Radymno- Przemyśl- Arłamów- Ustrzyki Dolne- Ustrzyki Górne- Cisna- Komańcza

MAPA

Położyłem się po 1.00 w nicy, wyjechałem więc przed 6.00.
Normalnie, czułem się dobrze, więc wspaniale, bo już zrobiłem więcej dystansu niż poprzednio.
Dzisiejszy cel to Góry...by wjechać do nich jak najszybciej.
Podjazd do Arłamowa zacząłem o 15.00. Chmury straszyły, ale deszcz nie spadł na mnie.
Na widok gór poczułem się wspaniale. Nie boję się ich, wręcz za nimi tęskniłem. Łzy radości płynęły mi z oczu na ich widok.
Z pokorą podjeżdżałem do góry, z rozwagą zjeżdżałem w dół.
Po drodze minąłem Daniela Śmieję, którego tu widziałem na trasie po raz ostatni.
Kolację zjadłem w Ustrzykach Górnych na mecie BB Tour, przyjeżdżając tu przed 20- tą.
Cztery lata temu tu spędzałem nocleg, a dziś miałem czas, aby jechać dalej. I dobrze, bo jeszcze dziś miałem możliwość pokonania podjazdów przed Cisną i Komańczą.
Dojechałem do Komańczy, gdzie spędziłem nocleg. Pogoda wieczorowo nocna wspaniała.