avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

V dzień MRDP

Środa, 23 sierpnia 2017 · dodano: 30.08.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 110.848 km. 1226 dni
KOD APOLLO: 6.33 ZIEMIA: 1.17

Komańcza- Nowy Żmigród- Ropa- Banica- Tylicz- Piwniczna Zdrój- Krościenko nad Dunajcem- Łapszanka- Głodówka- Zakopane- Krościenko

MAPA

wyjechałem jakoś przed 5.00 nad ranem. Od początku jechałem na zmianę raz przed raz za Adamem Szczygieł.
Poznał mnie po tym, że...siedzę krzywo na siodełko. Kilka słów zamieniliśmy, ale jechaliśmy osobno.
Nie jadłem nic przez jakieś 80 km. Dopiero w Gorlicach były jakieś stacje benzynowe. Pogoda zła, pod wiatr.
Po śniadanku z radością pokonałem podjazdy w Banicy i przed Tyliczem. Niesamowite są.
Potem trochę było płasko, by znowu mieć przyjemność w rejonie Łopszanki.
Cztery lata temu z Lucjanem tego dnia dojechałem do Krościenka nad Dunajcem, dziś tu byłem już po 18- tej.
Czułem postęp niesamowity. Byłem tym bardziej zadowolony, że byłem pewien, że jeszcze dziś przejadę przez mniej ruchliwe Zakopane. Po wjechaniu na Łopszankę widoki nocne miałem wspaniałe. Zakopane przejechałem, zatrzymują się na spanie po 23- ciej w pobliskim Krościenku.