avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577959.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

III dzień MRDP

Poniedziałek, 21 sierpnia 2017 · dodano: 30.08.2017 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 111.497 km. 1228 dni
KOD APOLLO: 6.36 ZIEMIA: 1.20

Michałowo- Narewka- Siemiatycze- Konstantynów- Terespol- Włodawa- Dorohusk- Zosin- Husyjnny

MAPA

Wczoraj zmokłem totalnie, więc dzisiaj ubrałem się w totalnie w mokre ciuchy bo nie zdążyły wyschnąć.
Wyjazd przed 6 nad ranem. Już nie padało. Trasa nudna, prosta, mega dziurawa, zwłaszcza od Terespola.
Cztery lata temu w tym dniu dojechałem do Dorohuska....dziś samemu byłem tu o 21- szej.
Fajnie, pomyślałem i zacząłem jechać dalej bo godzina na spanie była za wczesna. Postanowiłem jechać do pierwszego znalezionego noclegu. Niestety nawet w Zosinie nic nie było. Nocleg spędziłem na samym wjeździe Hrubieszowa.
Nie było mi zimno, tka jak innym.