avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578108.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

II dzień MRDP

Niedziela, 20 sierpnia 2017 · dodano: 30.08.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 111.871 km. 1229 dni
KOD APOLLO: 6.38 ZIEMIA: 1.22

Rusajny- Węgorzewo- Gołdap- Wiżajny- Sejny- Gruszki- Kolonie Lipsk- Kuźnica- Krynki- Gródek- Michałowo

MAPA

Od północy oczywiście kontynuowałem jazdę. Od początku wiedziałem, że nocleg spędzę w Węgorzewie.
Dojechałem tu jakoś w granicy godziny 3.00.
Od początku zakładałem, że każdej nocy będę spał przynajmniej trzy godziny. Ten czas ma mi dawać świeżość na kolejny dzień.
Po spaniu jazdę zacząłem od 7 nad ranem. Przy pierwszym otwartym sklepie bodajże w rejonie Bań Mazurskich spotkałem na śniadaniu Marzenkę, i to był ostatni moment, kiedy widziałem Ją na trasie.
 W tym momencie ze względu na spanie byłem jednym z ostatnich, ale w związku z tym, że znowu odzyskałem siły, co chwilę na trasie Kogoś mijałem.
Mareckiego dogoniłem na trasie za Sejnami....pogadaliśmy, i to był ostatni raz kiedy się na trasie widzieliśmy.
Niemal cały dzień przejechałem, tak jaki inni w deszczu. No cóż, pogoda jak pogoda, utrudniała, ale ja jechałem dalej.
O 21- szej dojechalem do Gródka...tu zdążyłem zjeść kolację z Danielem i...za 10 km nocleg w Michałowie.
W tej samej miejscowości, co nocleg spędzałem cztery lata temu na MRDP jadąc z Lucjanem.
Nie było więc źle, do dziś pokonałem ten sam dystans co 4 lata temu.