DRUGA ULICA KSIĘŻYCOWA

Wtorek, 3 stycznia 2017 · dodano: 03.01.2017 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 135.391 km. 1458 dni.

dziś wjechałem w drugą Księżycową ulicę w naszym kraju. Znajduje się od mojego domu w odległości zaledwie ok. 40 km, w Malborku. Kolejna bez asfaltu. Pewnie większość takich będzie. Te Księżycowe, według mnie, nie dawno powstały, głównie więc pewnie będą w miejscach nowo budowanych domków jednorodzinnych.
Nie wiem tylko czemu Darecki pisze, że naliczył ich zaledwie 12 ? Ja już wiem o grubo ponad stu. Ciekawe, jak wyjdzie ten plan.
Znalazłem także ulice o nazwach: Księżycowa Dolina i Droga Księżycowa, to będą pewnie dwie czereśnie na moim wspaniałym śmietankowym torcie.
Jeżdżę góralem z nowiutkim napędem, który wymienił mi oczywiście Fish. Działa ok.
W opadającym śniegu miałem przyjemność pojeździć  w końcówce przez 40 km. Dziś był księżycowy Malbork
Dziś był księżycowy Malbork © Robert1973 Ulica Księżycowa
Ulica Księżycowa © Robert1973 Taka właśnie jest Księżycowa w Malborku, buduje się chyba