avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PIERWSZA ULICA KSIĘŻYCOWA

Poniedziałek, 2 stycznia 2017 · dodano: 02.01.2017 | Komentarze 4

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 135.540 km. 1459 dni.

No to zabawa się zaczyna.
Rozpocząłem realizować zadanie Dareckiego. Pierwsza ulica Księżycowa zdobyta.
Znajduje się w miejscowości Cedry Wielkie, ok. 50 km od Elbląga w kierunku na Gdańsk ( info dla bikerów z Polski ).
Tak więc nie rzucam słów na wiatr.

Zrealizuję także zadanie Mareckiego, czyli SUCHACZ EVERESTING. Wyrysował odcinek o długości 9 km z Suchacza do Suchacza przez Łęcze i Bogdaniec na Wysoczyźnie Elbląskiej na którym przewyższenie wynosi 140 metrów.
Czyli, jeśli zrobię 63 kółka i jeszcze co nie co to normalnie wjadę na Mount Everest ( 8848 m. n. p. m. )
Jazda odbędzie się później, oczywiście w tym roku, w trybie oczywiście non stop- jakieś 567 km.

kgrzany również może być zadowolony. Jego zadnie także zrealizuję w całości. Będą mniejsze miejscowości, ale więcej będzie tych metropolii, znanych i dalekich od Elbląga. W każdym tygodniu miejscowość na inną literę alfabetu i tak do półrocza, a potem powtórka.

Czekam na kolejne zadania. Bo to dobrze, że nie musiałem mechanicznie dziś od rana przejeżdżać tej samej trasy.
Gdybym nie musiał to za Chiny dziś nie pojechałbym do Cedr, bo ciągle przy niej budują nową siódemkę, a tak z myślą o ulicy Księżycowej zrobiłem to z przyjemnością.

Czekam na kolejne zadania Byłem Cedrach Wielkich
Byłem Cedrach Wielkich © Robert1973 Ulica Księżycowa
Ulica Księżycowa © Robert1973 To właśnie jest ulica księżycowa
To właśnie jest ulica księżycowa © Robert1973

| 20:26 wtorek, 3 stycznia 2017 | linkuj Udział w część everstingu deklaruję, całości z pewnością nie ogarnę psychicznie :-)
| 18:28 wtorek, 3 stycznia 2017 | linkuj kratery są, tylko jakoś za jasno jest, co nie ?
| 06:50 wtorek, 3 stycznia 2017 | linkuj Widzę, że pomysł się spodobał. Zaskoczyłeś nawet mnie z szybkością realizacji. Pierwszy raz BRAWO TY :-) Po 12 razie robimy krótka przerwę i stawiam podpłomyk :-)
Kot
| 20:33 poniedziałek, 2 stycznia 2017 | linkuj Nawet tak jakby są kratery :)