Racibórz-Głubczyce-Nysa-Złoty Stok-Międzylesie-Kudowa Zdrój

VII dzień MRDP.
Góry Kotlina Kłodzka © Robert1973

Moje góry © Robert1973

Od rana teren płaski- dziś też zaliczyłem 2000 km MRDP będąc w Nysie. Ciężko mi się jechało mając świadomość, że zbliżam się do Kotliny Kłodzkiej. Po nieco ponad przejechanych dziś 100 km w okolicy miejscowości Otmuchów zobaczyłem to, z czym musiałem znowu się zmierzyć- kolejne GÓRY. Z daleka straszyły Nas i to konkretnie. Wszystko fajnie, mogły być jednak trochę drogi lepsze. W Międzylesiu o 21- szej zjadłem z Lucjanem kolację- dalsze góry więc jechaliśmy w ciemności. Jechałem po kamieniach, po szutrze i ciągle pod górę- tragedia.
W drodze na Zieleniec w pewnej chwili zsiadłem z roweru i zwyczjnie położyłem się na asfalcie krzycząc, że nie mam sił. Może podczas dnia
inaczej by to wyglądało, a tak nie wiedziałem, czy ja jadę pod górę, czy w dół. Nie miałem kompletnie sił, nie miałem motywacji do dalszej w dniu dzisiejszym jazdy. Musiałem mieć 5 minut na regenerację. Pomogło.
Nocleg zaplanowaliśmy w Kudowie Zdrój- zbliżaliśmy się do niej konsekwentnie- teraz miło to wspominam, ale jak przed Kudową Zdrój, na kilka km przed Lucjan zamiast skręcić w lewo skręcił w prawo na Wrocław i zjechał w mig w dół kilka km- odechciało mi się wszystkiego.
Wiedziałem, że się pomylił- telefonu nie odbierał. No to cóż, musiałem zjechać na dół i mu to spokojnie powiedzieć.
Chyba bał się mnie bo z powrotem podjechał pod górę w mig uciekając przede mną. A ja byłem zły i wykończony. Bo to były dodatkowe
bezsensowne kolejne kilometry.
Nocleg spędziliśmy w pensjonacie.