Kudowa Zdrój-Głuszyca-Kowary-Świeradów Zdrój-Leśna-Zgorzelec

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 29.08.2013 | Komentarze 0

VIII dzień MRDP.

Celem było dojechać dziś do Zgorzelca, by na dobre zapomnieć o górach. Od m. Leśna góry znikały z każdym kilometrem i było to raczej miłe uczucie. Ale to pod koniec dnia, od rana nadal góry.
Po wyjeździe o 8.30 z Kudowy Zdrój od razu wzniesienia i to kilkunasto kilometrowe. Drogi pozostawiały także wiele do życzenia.
Pierwszy postój w m. Tłumaczów. Lucjan wchodzi do sklepu, ja jestem przed. Nagle słyszę TRACH !! pękła opona albo dętka, nie wiem tylko w którym rowerze. Okazało się, że u Lucjana- stało się to wtedy, gdy rowery stały już sobie samotnie kilka dobrych minut.
No cóż góry trzeba było przejechać. Obiad zjedliśmy w Kowarach.Duże wzniesienia były w okolicach Świeradowa i Szklarskiej Poręby- już coś mi od dnia dzisiejszego stukało także w supporcie.
W Zgorzelcu byliśmy przed 22- gą- zjedliśmy kolację, Lucjan nie był w stanie dalej jechać, ja też. W pobliżu nie było znowu cywilizacyjnej miejscowości, więc nie chcieliśmy się pchać dalej. Nocleg w hotelu, z zamiarem wstania wcześnie nad ranem.