Sromowce Wyżne-Zakopane-Stryszawa-Żywiec-Wisła-Cieszyn-Jastrzębie Zdrój-Wodzisław Śląski-Racibórz

Czwartek, 22 sierpnia 2013 · dodano: 29.08.2013 | Komentarze 0

VI dzień MRDP.
trzydzieste dziewiąte TRZYSTA / w tym roku /.

W połowie trasy © Robert1973

Wyjazd jakoś o 8 rano. I od razu podjazdy- przed Bukowiną Tatrzańską i Zakopanem. Potem trochę płaskiego terenu, a potem znowu góry.
Ciekawy był też późniejszy podjazd w m. Stryszawa.
Wieczorem byliśmy w Żywcu. Tu byliśmy razem z Marcinem Koseskim. W Żywcu zauważył nas także mieszkający w jego okolicach Przemek.
Razem z nim podjechaliśmy pod Istebną, aż do Wisły. Ale mocny gość, byliśmy tak bardzo zmęczeni, a On na góralu przeczochrał nas niesamowicie po tych terenach.
Żadnych przerw. Jechał ponadto w stroju kolarskim na krótki rękaw i nogawki i nie było mu zimno. A przecież przed Wisłą zjazd był niesamowity, więc szybka jazda w połączeniu z zimnym powietrzem dawała tylko jedno- dyskomfort.
Wielkie dzięki Przemku za wspólną jazdę.
Wypiliśmy co nieco gorącego na stacji Orlen. Cel, mimo późnej pory 23- ciej, mieliśmy dojechać jeszcze jakieś 80 km. Teren od Wisły znowu był płaski. I dobrze o tym wiedziałem. Nocowaliśmy w Raciborzu w hotelu.
Pogoda ok, choć późnym wieczorem było nam bardzo zimno. Dzień jak co dzień.