avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579942.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-"Berlinka"-Żelazna Góra-Górowo Iławeckie-Bezledy-Olsztyn-Morąg-Elbląg

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 0

Czternaste TRZYSTA
Wyjechałem o 6 rano, w domu byłem kilka minut po 18-tej- początek to Berlinka, a potem zjazd na Żelazną Górę. To część trasy MRDP- lepiej tu być przed zachodem słońca.
Dziury jak cholera, żeby nie gmina Lelkowo w połowie drogi do Górowa Iławeckiego- to dziury byłyby przez 30 km.
Trasa ładna krajobrazowo- pusto, w tym regionie jest chyba największe bezrobocie w Polsce- domów mimo wszystko mało.
Od m. Piast Wielkie skręciłem w boczną drogę na Bezledy- trasa przepiękna, chodzi o asfalt- a to boczna droga.
Nikt tam nie jeździ, ciekawe. Z granicy na Olsztyn jest ładna droga no bo to krajowa.
W olsztynie wjechałem tylko na starówkę, by zjeść obiad. Gorąco i pić się chciało- jechałem na mlekach i coca coli.
czas jazdy 10h 35m średnia 28,9 KM/h. Dziur tak łącznie było na jakiej 60 KM.