avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Warszawa-Glinojeck-Mława-Pasłęk-Elbląg

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 1

Jazda bez historii. Wyjechałem z hotelu o 7 rano.Po 80 kilometrach sniadanie w restauracji samolot- jak zawsze. Od Miłomłyna
za dnia zobaczyłem całą nową "siódemkę"- kilka zdjęc mam ze starej już "siódemki". Jechałem wolno: łączny czas jazdy
10 godzin i 40 minut co dało mi średnią 28,11 KM/h. Bardzo gorąco, żadnego zwiedzania. Darecki kiedys cos powiedział,
co utknęło mi w pamięci: "moim celem wycieczki jest dojechac na miejsce i wrócić". Właśnie dziś to był mój cel.
Miałem zwyczajnie wrócić do domu. Najważniejsze, że nic mnie nie boli i mam siły na pisanie tego wszzystkiego, oglądanie meczu
i robienie jeszcze innych rzeczy. Miałem tyle siły, jak na siebie oczywiście, że ostatnie 60 KM nie jechałem poniżej 30 KM/h,
a z Pasłęka ostatnie 30 km non stop 35 KM/h- to prosty odcinek bez wzniesień. Za rok może nie będę tego podkreślał, ale teraz tak bo
pragnę przypomnieć, że jeszcze trzy lata temu jak zrobiłem podczas doby 300 KM to w domu to potem kładłem sie od razu spać i przez
nastepny tydzień nie jeździłem w ogóle. A dziś więcej nie zrobiłem tylko dlatego, że nie miałem czasu.