avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Frąknowo-Mława-Glinojeck-Warszawa + miasto stołeczne

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 0

Jadę dalej. trasa bez emocji. Zero zwiedzania i nie dlatego, że jest ciemno. Na tą trasę się po prostu wjeźdża i tylko jedzie.
Żadnych duzych miejscowości na trasie. Same wiochy, ale ładne i czyste. Trochę robót "Siódemki" w okolicy właśnie
m. Frąknowo i dalej w m. Litwinki. też tu droga będzie nowa. Wschód słońca zastał mnie 70 Km przed Warszawą do której wjechałem
po siódmej rano. Przez Włochy zajechałem do hotelu na Ochotę- zjadłem śniadanie, wykapałem sie i ruszyłem pojeździć
po mieście bo właśnie po to tu przyjechałem. Kocham to miasto. taka wycieczka jest jedyna, kiedy nie potrzebuję mapy-
ani w czasie dojazdu do Stolicy, ani podczas jeżdżenia w mieście.
Przy Wiśle trafiłem na wyścigi na ostrym kole- linia hamowania ok. 400 metrów. Po mieście zrobiłem 100 Km, to nic jak na miasto.
Robiłem jakieś kilkanaście km na godzinę od Mokotowa po trasę mostu Curie Skłodowskiej, który został nie dawno oddany
do użytku. Wieczorem mecz i spanie.
Dla Warszawiaków to byłyby nudy, ja po ty mieście mogę jeździc godzinami, dzień w dzień.