avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

rz. Wisła- Starogard Gd.-Czersk- Człuchów-Złotów-Piła-Drezdenko-Skwierzyna-Świebodzin- Pniewy

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 3

Cały ten dzień od początku juz jedziemy tylko we trójkę- czyli ja, Rafi i Marecki. Zimno było i droga troche kiepska- po płytach- ale miło sie jechało. Poranek widzieliśmy w okolicy Chojnic. Postój pierwszy zrobiliśmy w Człuchowie oglądając zamek
zamek w Człuchowie © Robert1973

Stąd mieliśmy zjechać na Piłę, ale znowu wjechaliśmy na DK 22 by zjeść śniadanie w ciekawym kompleksie- były tu nawet zwierzątka
białe zwierzątko © Robert1973

ciemne zwierzątko © Robert1973

Po drodze taka ciekawostka. Zaznaczam, że nikt ich nie przekręcał.
nazwy miast © Robert1973

zmiana granic
powiat pilski © Robert1973

Marecki i Rafi...przede mną
marecki i rafi © Robert1973

oraz...za mną
Rafi i Marecki © Robert1973

Jedziemy dalej bez problemów, bez spania w nocy- kurs na Świebodzin.
No i tu dojechaliśmy, jako po 19- tej
Chrystus © Robert1973

Krótko- pomnik Chrystusa robi wrażenie. Powinniście to zobaczyć...bez względu na wiarę.
Jedziemy tak, że w ogóle nie czuję zmęczenia- średnia 25 KM/h, wiatr w plecy...nie moge ani zostać w tyle, ani wyprzedzic chłopaków. Po 20- tej ruszylismy na Poznań- droga ładna- piękny asfalt, ale wielortonie zabrano pobocze asfaltowe. Ta droge robiliśmy w ciemnościach. Dojechaliśmy do Pniew, gdzie zjedliśmy kolację przed północą.