avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578108.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Markusy-Tropy Szt.-Sztum-Barcice-Janowo-Gniewskie Pole-Brachlewo-Sztum-Malbork-Stare Pole-

Niedziela, 15 kwietnia 2012 · dodano: 15.04.2012 | Komentarze 3

Wycieczka organizowana przezMareckiego
Ja byłem tylko statystą. Większość jechała poniżej 20 KM/h...z wiatrem. Ale miło było wśród ponad 20-tu osób. Jak robili przerwy to cały czas jeździłem. Przed wycieczką też coś zrobiłem
Bikerzy z Elbląga © Robert1973

Elbląscy bikerzy © Robert1973

m. STALEWO © Robert1973

Dom Podcieniowy © Robert1973

Miejscowości o tak długiej nazwie chyba nie widziałem. Szeroka tablica.
Mątowskie Pola © Robert1973

Byliśmy na promie w m. Janowo- Gniew...w nietypowej scenerii. Od jutra działa.
prom © Robert1973

Gdzieś w Jarzębinie wycieczka podzieliła się na pół. Ja pojechałem jeszcze z innymi w kierunku na Kwidzyn. W Gniewskim Polu jednak zawróciłem do domu przez Brachlewo. Jechałem już samotnie. Spieszyłem się na koncert Kasi Groniec w Elblągu. Od tej chwili wiało w twarz jak cholera. W Malborku przez pół miasta- nawet jadąc ulicą "pod prąd" goniłem Syrenkę...by popatrzeć na nią.
SYRENA 104 © Robert1973

Taka wycieczka krajoznawczo poznawcza...na zebranie nowych sił na kolejne dni.