avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578108.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Pasłęk-Gołąbki i z powrotem; Elbląg-Nowy Dwór Gd-Gdańsk i z powrotem

Sobota, 14 kwietnia 2012 · dodano: 14.04.2012 | Komentarze 2

Rano o 6-tej pojechałem na Gołąbki...tzn. do Gołąbek. Mgła, słaba widoczność.
GOŁĄBKI © Robert1973
Średnia na 27-28 KM/h.
Ten Park jest oczywiście w Pasłęku
Park Ekologiczny © Robert1973

Zrobiłem 80 km z małą jazdą po mieście i...trzeba było zdjąć strój rowerowy i założyć garnitur. Obowiązki.
O 15- tej wyjechałem do Gdańska zobaczyć Neptuna po...renowacji. Dziś po dłuższej przerwie znowu stanął na swoim miejscu.
NEPTUN © Robert1973

I na tej kamienicy też jest Neptun...

Na trasie do Gdańska tak wiało bez senu- przez większość drogi nie wiedziałem czy jadę już z wiatrem, czy pod wiatr-wiało na zmianę.
Na 175 moim km przed Nowym Dworem Gdańskim nagle...dogania mnie trzech bikerów- spojrzałem lekko w bok, nie spojrzałem jakie mają rowery. Skoro mnie nie wyprzedzili, a tylko się przykleili- prowadziłem grupę. Pomyślałem jednak, że wstyd będzie jechać poniżej 30 KM/h. No to przyspieszyłem, jechałem równo. Gdy po cieniu zobaczyłem, że zostali- odwróciłem się. Okazało się, że to moja Grupa z Elbląga- jak krzyczeli wcześniej coś do mnie to nic nie słyszałem z powodu MP3.
Byli to:
Rafi

Bartek

Maniek

Trudno mi jechać całą trasę samemu ze stałą prędkością 30 KM/h. Szkoda więc, że byli na góralach.
W domu byłem przed 20- tą. Mi było zimno.