avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-miasto,Świnoujście-miasto

Piątek, 22 lipca 2011 · dodano: 28.07.2011 | Komentarze 0

Rankiem udałem się na Dworzec PKP- o 8.02 odjechałem do Świnoujścia. Stojąc na peronie w jadącym obok pociągu do Olsztyna zauważyłem machającego do mnie Marka B.
Do Świnoujścia dojechałem z małym spóźnieniem - byłem tu około godz.18- tej. Powiem tak- nie lało, ale deszcz lekko siąpał- wszędzie było mokro. Odprawa została zaplanowana na godzinę 19- tą. Okazało się, że jest jedna znacząca zmiana. Szef wyścigu Robert Janik ogłosił, że jest całkowity zakaz jazdy drogami ekspresowymi i innymi, gdzie jest zakaz dla rowerów. Za przejazd takimi drogami będzie naliczane 12 godzin kary. A tak ogólnie to wszystko po staremu- dużo znajomych rowerzystów. Wszyscy pogodnie nastawieni- tyle, że pogoda była trochę nie bardzo. Wieczorem pochodziłem sobie trochę po mieście myśląc tylko o jednym... ciekawe o czym?
Pozytywnie nastawiał mnie kuzyn Mariusz, który zadzwonił do mnie. To ważne było. Nie bałem się nie tyle ogólnie samego wyścigu bo byłem pewien że przed czasem i tak dojadę, co sposobu jego przejechania. Na jutro pogoda nie wiele ma się zmienić, a i po drodze ma być niezbyt dobra.
Stacjonowałem w Ośrodku Wypoczynkowym FALA przy ul. Sienkiewicza 15.