avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598046.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Asteryzm i Konstelacja Gwiazd

Poniedziałek, 12 lutego 2024 · dodano: 12.02.2024 | Komentarze 0

158 góral

dzień ?
nie lało na mnie tylko wcześnie nad ranem, przez 40 km.
potem czasami też nie padało, cóż z tego, jak i tak jechałem cały mokry.
ale było cudnie bo było gorąco, przynajmniej mi.

a teraz o mich tajemnicach.
jeśli Ktoś, Ktokolwiek czytał to, co udało mi się stworzyć to pewnie zdołał zauważyć, że
asteryzm i konstelacja grup dotyczy ostatniej z grup, która dotychczas nie została opisana.

nie jest ważne to, co robisz.
bardziej wyróżni Cię od innych to, gdy to coś
będziesz robić konsekwentnie.
codziennie, każdego dnia.

wszystkiego nie da się wypoziomować.
o ile pomiędzy zimą, a latem jest wyraźna różnica,
pomiędzy 01 stycznia, a 15 lipca także,
i pomiędzy szosowym Propelem, a składakiem Wigry 3...
o tyle pomiędzy poniedziałkiem, a piątkiem już nie.
i pomiędzy sobotą a niedzielą także.

z tym, że...kiedyś u mnie było inaczej.
dlatego to jest teraz pomieszane, ale spróbuję to poukładać.
Wymyśliłem sobie zadanie, aby stworzyć szczególny obraz bliskości.
Ten obszar kosmiczny moim zdaniem powinien zostać zbliżony do siebie,
jakby fizycznie związany, powinien mieć bliskie położenie na niebie...
po to, by można było na koniec powiedzieć o konsekwencji właśnie.

Asteryzm w postaci liczby 911 dotyczy dni: wszystkich sobót i niedziel ( na dzień 31 stycznia 2024 roku )
Konstelacja gwiazd w postaci  3523- 5103- 5885- 7145 dotyczy natomiast dni: wszystkich poniedziałków, wtorków, śród, czwartków i piątków ( na dzień 31 stycznia 2024 roku ). Zmieniają się codziennie, określane są w postaci liczb zawsze ostatniego dnia miesiąca.
asteryzm jest prosty do rozwiązania, konstelacja gwiazd obliczana jest w taki sam sposób.
podpowiedź dla konstelacji gwiazd: zimowe dni są równe, w tym okresie nie dbałem o powyższe ponieważ dla ogólnego dobra
powinienem wszystkie zimowe dni równo wyjeździć na jak najwyższe niebo. Ale do grudnia ubiegłego roku było inaczej.
Były bowiem dwa dni tygodnia od poniedziałku do piątku, które w znaczny sposób kilometrowo wyróżniały się od pozostałych.
I to właśnie dotychczas zmniejszało i od marca zmniejszać będzie jako konstelacja gwiazd.

muszę mieć motywację.
bez niej bowiem...i bez gór, rowerowo nie istnieję.