avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598046.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Asteryzm i Konstelacja Gwiazd

Niedziela, 11 lutego 2024 · dodano: 11.02.2024 | Komentarze 0

140 góral

wraca do wyjaśnienia Asteryzmu I Konstelacji Gwiazd.
mojego Asteryzmu i mojej Konstelacji Gwiazd.

nie jest ważne to, co robisz.
bardziej wyróżni Cię od innych to, gdy to coś
będziesz robić konsekwentnie.
codziennie, każdego dnia.

asteryzm i konstelacja gwiazd,
mój asteryzm i moja konstelacja gwiazd to grupa,
której zadaniem jest stworzyć szczególny obraz bliskości.
Stworzony przeze mnie pewien obszar kosmiczny moim zdaniem powinien zostać zbliżony do siebie,
jakby fizycznie związany, powinien mieć bliskie położenie na niebie...
po to, by można było na koniec powiedzieć o konsekwencji właśnie.
Żeby móc znaleźć moje konstelacje gwiazd i mój asteryzm,
należy obejrzeć podsumowanie każdego miesiąca. Tam ten układ jest bardzo dobrze widoczny.
Który to obszar kosmiczny ?

Tym obszarem nie są miesiące.
zarówno te sumowane wspólnie, jak i każdy miesiąc z osobna.
Tutaj zarówno asteryzm, jak i konstelacja gwiazd również nie ma możliwości swojego zastosowania.
problem ten sam, co poprzednio...różnorodność pór roku, bardzo duża różnorodność
Powtarzam, gdyby na początku mojej drogi były takie zimy, jakie są dziś to zima mogłaby
śmiało rywalizować nie tylko z wiosną, ale też z pozostałymi porami roku. i to z powodzeniem.
było kiedyś jednak inaczej. Zdecydowanie inaczej. Teraz już nic ich do siebie nie przybliży.
Mogę tylko minimalizować i minimalizować, a w efekcie i tak nic z tego nie będzie, nie będzie bliskości.

Tutaj również zawsze będzie zbliżenie pozorne, wynikające z perspektywy, z której na nie spoglądamy, będąc na Ziemi.
Na obszarze moich miesięcy będzie występować wyłącznie zjawisko koniunkcji planet.