avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598051.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Asteryzm i Konstelacja Gwiazd

Wtorek, 6 lutego 2024 · dodano: 06.02.2024 | Komentarze 0

140 góral, em...wszystko w deszczu.

nie jest ważne to, co robisz.
bardziej wyróżni Cię od innych to, gdy to coś
będziesz robić konsekwentnie.
codziennie, każdego dnia.

asteryzm i konstelacja gwiazd,
mój asteryzm i moja konstelacja gwiazd to grupa,
której zadaniem jest stworzyć szczególny  obraz bliskości.
Stworzony przeze mnie pewien obszar kosmiczny moim zdaniem powinien zostać zbliżony do siebie,
jakby fizycznie związany, powinien mieć bliskie położenie na niebie...
po to, by można było na koniec powiedzieć o konsekwencji właśnie.
Żeby móc znaleźć moje konstelacje gwiazd i mój asteryzm,
należy obejrzeć podsumowanie każdego miesiąca. Tam ten układ jest bardzo dobrze widoczny.
Który to obszar kosmiczny ?

Tym obszarem nie jest podsumowanie każdego dnia roku.
Tutaj zarówno asteryzm, jak i konstelacja gwiazd nie ma możliwości swojego zastosowania.
Zyt duża ilość dni oraz różnorodność pór roku sprawia, że w okresie 25 lat nie mam możliwości wypośrodkowania
dni, wręcz powplątania  ich w siebie. One będą się między sobą wyróżniać, a małe wyjątki nic tego nie zmienią.
Mogę tylko minimalizować, minimalizować, a na końcu i tak się okaże, że nic z tego nie wyszło.
Brak właściwej energii sprawi, że to w żadnej chwili nie będzie działać z uwagi na brak przyciągania.
I nie ma żadnego znaczenia to, że dzień 29 lutego istnieje jedynie raz na cztery lata.
I nie chodzi również o to, że dni sierpnia są najcieplejsze, po prostu najwięcej moich ultra było w sierpniu...
To nie jest ta grupa. Tutaj dbam jedynie o to, aby na końcu każdy dzień miał średnią minimum 100 km/na dzień,
czyli w całej kosmicznej drodze przedostatni dzień ( bo 29 lutego to inna bajka )  na pewno będzie miał przejechane 2500 km.
To i tak jest bardzo dużo. nic więcej nie można.
Tutaj zawsze będzie zbliżenie pozorne, wynikające z perspektywy, z której na nie spoglądamy, będąc na Ziemi.
Na obszarze wszystkich dni roku będzie występować wyłącznie zjawisko koniunkcji planet.