avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579842.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

30 stycznia 2024 roku

Środa, 13 grudnia 2023 · dodano: 13.12.2023 | Komentarze 0

166 góral

na początku dnia...zasnąłem.
wyjechałem później, o 5:30. tragedia, rozwalił mi się poukładany w dniu wczorajszym dzisiejszy dzień.

po raz pierwszy od dłuższego czasu postanowiłem z samego rana wyjechać od razu za miasto.
odważyłem się z uwagi na brak śniegu na drogach.
po godzinie zacząłem żałować.
jechałem w kierunku Gdańska, ledwo minąłem rzekę Nogat, po pół godzinie, a rower już mi się ślizgał.
byłem przekonany, że za Nowem Dworem Gdańskim coś się zmieni, ale było jeszcze gorzej.
wróciłem inną drogą przez Marzęcino z przekonaniem, że na tych drogach częściej uczęszczanych będzie inaczej.
było jednak to samo. wcześniej w Elblągu było sucho i tępo.
wszystko zakończyło się sukcesem bo nie upadłem, ale nienawidzę takiej jazdy, gdy w każdej chwili można się wyłożyć.
na końcu okazało się, że potem i w Elblągu, nawet po 9- tej też było ślisko...75 km

...a potem dopiero po południu dokręciłem do 166 km.
na jednym przełożeniu, bez bidonów.

oczywiście spożywam napoje, i te gazowane i te nie, ale potem.
no i jem bardzo dużo czekolady...teraz już bez orzeszków.
orzeszki zajmują tylko miejsce, gdzie powinna być czekolada.

na zdjęciu z Krzysztofem Fechnerem
USA. łańcuch górski Apallachy.
najwyższe wzniesienia na trasie.