avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579842.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Daleko za Księżycem

Sobota, 19 sierpnia 2023 · dodano: 20.08.2023 | Komentarze 0

dzisiejszy dzień jest nade wyjątkowy.
przynajmniej dla mnie.
dziś nie jeździłem wcale, więc tym sposobem spędziłem czas ze wszystkimi moimi rowerami.
no, oprócz z Wigry 3, które wyjechało na półkolonie w Elblągu, nie mam go w domu.
czas z TCR też był wyjątkowy, bo on jako jedyny ze wszystkich teraz przebywa w domu myśląc sobie, że to on właśnie ze wszystkich jest najważniejszy ( oglądał ze mną mecze ).
pozostałe rowery przeżyły prawdziwe SPA w swoim miejscu, które również uległo zmianie,
miejsce to stało się bardziej niebieskie, niemal w pełni w numerach 1973.

...teraz ten czas bycia przy rowerach, mając na uwadze jego wielkość,  jest porównywalny do czasu, gdy o kulach ledwo schodziłem do piwnicy, by spojrzeć na rowery, ze łzami w oczach bo...nawet nie miałem siły ich wyczyścić.
wtedy mogłem jedynie usiąść przy nich i siedzieć tak długo jak teraz, wtedy jednak mogłem jedynie patrzeć na nie, tylko dotknąć.

tym sposobem dzisiaj nikogo nie było, ani w Jazowej, ani w Kępie Rybackiej, ani w Bielniku Drugim, ani w Nowakowie.
mimo braku Waszej obecności, ani przez chwilę na tym odcinku drogi nie poczułem się, jak na codziennym treningu.
cały czas na tej trasie, aż do Młynar czułem się uczestnikiem najtrudniejszego ultramaratonu w Polsce,
jakim jest Race Around Poland.