avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579842.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Daleko za Księżycem

Sobota, 14 stycznia 2023 · dodano: 16.01.2023 | Komentarze 2

kontynuacja DW 222
...według mnie na trasie było jakby pusto od samochodów, no i super.
Po dwóch godzinach wspólna kolacja na czerwonym CPN- ie w Starogardzie Gdańskim.
Zdjęcie sfociło mnie, gdy miałem w buzi pół hot doga...

jak to miło nie jest myśleć o tym, że trzeba szybko jeść i pić, gdy jest presja czasu tak jak na ultra...tego brakować mi będzie niebawem,
ale jeszcze nie teraz. Po tym cudowna jazda na zakazach aż do samego Skórcza, gdzie znowu powróciły piękne wspomnienia.
Jeszcze przed drogą na Księżyc potrafiłem przyjeżdżać tu na weekendowe odpoczynki rowerem, a kiedyś trasa 100 km była
dla mnie wyzwaniem. W Skórczu Marecki pstrykał zdjęcia, ja wchłaniałem wspomnienia jeżdżąc po wszystkich ulicach tego małego miasteczka, a Endrju na nas czekał...
Potem był Gniew, którego nie zobaczyliśmy wcale. A potem to już własne podwórko od Wisły, do której każdy z nas przyjechał osobno :)
Byliśmy tu jakoś chyba o 6 nad ranem, kompletnie nie patrzyłem na zegarek przez całą imprezę.
Potem zrezygnowaliśmy z powrotu z DK 22 przez Malbork, już nawet ja boję się tą drogą wracać,
nawet wcześnie nad ranem i nawet w sobotę. Pojechaliśmy więc na Nowy Staw z myślą, że cukiernia będzie otwarta. Była.
Noc więc minęła, zasnąłem tylko raz, przed m. Lichnowy, jeszcze było ciemno. Mój sen trwał dokładnie 1,3 sekundy...niby krótko, czas zależy od tego, kiedy mój rower zmieni swoją symetrię. Wtedy wystarczy się obudzić i tyle. Nigdy się nie przewróciłem.
Z Mareckim na słodkościach w Nowym Stawie zostałem sam, Endrju musiał odjechać.
Ogólnie podczas nocy wiatr był raczej silny, powrót jednak był z wiatrem, dlatego tym bardziej wycieczka skończyła się super.
I tylko jednego nie udało się mi zrobić, zapomniałem zapytać, jaki był cel wycieczki...ale i tak było zajebiście.