avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579842.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Daleko za Księżycem

Piątek, 13 stycznia 2023 · dodano: 16.01.2023 | Komentarze 0

w tym wszystkim, zdecydowanie, po tylu latach budowania tego świata, najważniejsza jest inspiracja.
Inspiracja.
A ja już mam jej mniej, coraz mniej, na pewno nie mam jej teraz do samotnej jazdy nocą.
To nie jest jednak jakiekolwiek zagrożenie, jest jednak inaczej. Nic dziwnego...po tym wszystkim.
Oddam bardzo dużo Komuś, Kto wymyśli dla mnie coś bardziej silniejszego i piękniejszego od Księżyca.
Ta jazda nocna, niby to nie jest trudne, no bo niby wystarczy wyjechać. A jednak.
Dlatego, gdy dostałem zaproszenie na nocną jazdę z Mareckim i Endrju...zwyczajnie odpisałem Ok.
Start...przystanek przy moście Unii Europejskiej o godzinie 20.00.
...przyjechałem na start mając przejechane 70 km góralem.

początek rowerem szosowym, od razu w ciemności. Najpierw boczna S7, potem Pruszcz Gdański...i od razu piękne wspomnienia.
Przez ostatnie dwa lata nocą byłem tu tylko wtedy, gdy miałem nocleg na kolejnym etapie RAP...nawet godzina się zgadzała.
Bo zawsze, jeśli tu jestem, to tylko za dnia, przecież tak blisko mam stąd do domu ( ok 70 km ).
Do północy z kolegami wjechałem chyba w okolice Trąbek Wielkich.
Piękna atmosfera, taką zimę to ja naprawdę nienawidzę...gorąco, asfaltowo i prawie bez ruchu na normalnie zatłoczonej podczas
dnia DW 222, asfalt co prawda chwilami był całkowicie suchy, ale też było zajebiście. no i dobrze, że więcej było podjazdów, niż zjazdów.