avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PLUTON - to brzmi dumnie.

Niedziela, 30 maja 2021 · dodano: 30.05.2021 | Komentarze 0

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 546 tysięcy 525 kilometry.

...wczorajszy dzień, bardzo sympatyczny, rozpoczął się beznadziejnie.
Wczoraj właśnie jadłem śniadanie w okolicznościach mega niechcianych przeze mnie.
Wyjazd z Elbląga nad ranem, zimno, ale sucho.
Przed Gdańskiem w Przejazdowie spotkała mnie totalna ulewa.
I to, że nie byłem nawet w połowie trasy nie było wcale złe.
Co było złe ? To, że przede mną było śniadanie.
Mokry, to ja umiem jeździć, jeść już raczej nie.
I w ten sposób zjadłem śniadanie w okolicznościach, o których pisałem kilka dni temu.
I co z tego, że w Gdańsku już nie padało.
Wszystko mokre, wokół zimno, no i jechać szybko się nie da, by się rozgrzać.
Kurtka przeciwwiatrowa uratowała mi prawie życie, a miałem jej nie brać.
Wszystko to, bez przesady, traktuję w ramach zasady: "przetrwałem".

Potem było, jak wiadomo, niespodziankowo.
Dziś jeździłem z prawie "setką" bikerów.
nie padało.
Cóż z tego, jak w efekcie zmarzłem.

...słyszałem w mediach o kwietniu, że takiego kwietnia jak w tym roku nie było u nas przez 20 lat.
O maju dziś słyszałem, że taki zimny maj był w Polsce ...40 lat temu.
Czyli dokładnie wtedy, kiedy jeździłem regularnie przez cały dzień tylko na Wigry3.