avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577959.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PLUTON - to brzmi dumnie.

Piątek, 14 maja 2021 · dodano: 15.05.2021 | Komentarze 0

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 548 tysięcy 437 kilometry

Wreszcie zaczyna robić się normalnie.

Dziś z samego rana od 5 nad ranem z Mareckim.
Wspólnie pojechaliśmy na przekop Mierzei Wiślanej.
Asfalt, płyty, sterta dziur, ale to nic. Na przekop w ogóle nie zwróciłem uwagi...no, może trochę,
bo to tak blisko mnie jest, to niby moje, ale co tam.
najważniejsze, że zaczyna się robić normalnie.
bez obrazy...bo to ma już najmniejsze znaczenie, że z Marecki jeżdżę najsłabszym rowerem szosowym.
To z szacunku do Niego. Najważniejsze, że już z Mareckim w ogóle mam wyłącznie myśli o rowerach szosowych.
Odkąd przemieszczamy się razem na szosach, widzimy to, co zawsze i szybciej- szybciej to nie znaczy, że coś omijamy.
I zjeść mogę, i napić mi się nawet pozwoli...szkoda, że czasem jeszcze ma takie myśli, żeby może zjechać na szuter....

dziś było zajebiście. dacie wiarę, że Marecki zdążył sobie trochę pooglądać cuda Zatoki Gdańskiej, a ja w tym czasie
wyleczyłem zęba na fotelu stomatologicznym...wszystko odbyło się sprawnie, więc nie musieliśmy wracać do domów osobno.
A kiedyś na pewno by tak było.
no, chyba że miałbym kilka zębów do wyleczenia na raz to pewnie, bym się Mareckiego doczekał...
a tak, to nikt na nikogo nie czekał. było ponad 100 km.

wieczorem jeździłem na Wigry3...bo to teraz mój priorytet.
Bo każdy ma taki świat, jaki widzą jego oczy.