avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577959.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PLUTON - to brzmi dumnie.

Czwartek, 13 maja 2021 · dodano: 13.05.2021 | Komentarze 4

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 548 tysięcy 583 kilometry

PIERDOLONE SAMOCHODY !!!!!!!!!!!!!!
w ubiegłą sobotę podczas czterech godzin jazdy w okolicach Elbląga zauważyłem SZEŚĆ !! rozjechanych jeży,
w tym dwa w JEDNYM MIEJSCU !!
Każdy pierdoli, że to małe zwierzęta i ich zwyczajnie nie widać.
No to dziś o 5.40 po zjechaniu z Modrzewiny, już na początku dnia na Mazurskiej dojechałem do...rozjechanego BOCIANA !!
I Policja ma jeszcze tupet chwalić się weekendowym zatrzymaniem 100 debili za szybką jazdą.
Przecież ich jest kilkaset razy więcej.
A kolega poszedł do salonu kupić nowy wózek i słyszy od dealera samochodowego, że ta właśnie fura
ma na liczniku 240 km/h. No to się gościa zapytał, gdzie on ma jeździć z taką prędkością...