avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PLUTON - to brzmi dumnie.

Wtorek, 30 marca 2021 · dodano: 30.03.2021 | Komentarze 1

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 554 tysięcy 014 kilometrów.

wczoraj przygotowany byłem na jazdę non stop w deszczu,
i to stało się dla mnie normalne.
Mało, jeszcze nie wyjechałem do Gdańska, a już przed śniadaniem zaserwowałem sobie jazdę w deszczu przez dwie godziny.
Po powrocie do domu byłem tak zimny, że jak wlazłem pod mega gorącą wodę to niemal od razu zrobiłem się czerwony.
Uwielbiam to uczucie. Zjadłem śniadanie i dopiero potem pojechałem do Trójmiasta.
Oczywiście w deszczu. I to było dla mnie normalne.

...a dziś ? Dziś wyjechałem o 5 nad ranem z pewnością absolutną, że padać nie będzie.
I nie padało, była jednak mgła, mokra nawierzchnia, jazda wheelerem bez błotnika.
Po dwóch godzinach miałem więc mokre trochę plecy i ledwie bieliznę.
I byłem wkurzony.

kluczem do sukcesu jest skoncentrowanie umysłu na tym, czego pragniemy,
co musimy przezwyciężyć, co nie jest zależne od nas, co musimy zaakceptować,
co musi być z nami i wyglądać tak właśnie, a nie inaczej.
Bo Kto nie widział nigdy Gdyni w deszczu...nie ma prawa być tam w pięknym słońcu.