avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Gdańsk, Sopot, Gdynia

Poniedziałek, 29 marca 2021 · dodano: 29.03.2021 | Komentarze 3

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 554 tysięcy 114 kilometrów.

...jestem zawiedziony, bo miało lać cały czas, a nie lało.
Wszędzie padał deszcz, więcej lub mniej, ale nie w Gdańsku.

Już nie pamiętam, kiedy na Wheeler'ze zrobiłem więcej niż 200 km.
Normalnie nie mogę pojąć jakim cudem przejechałem na nim BB Tour ( 2010 ).
ten rower jest tak słaby...i co z tego, że ma koła za trzy tysi...ten rower nie ma żadnej geometrii.
Z kołami rower jest wart...3200.
Ale ze mną już tak jest, że to wszystko działa w dwie strony.
Teraz ja jestem dla niego.

a na zdjęciu jesteśmy na molo w Sopocie oczywiście.

Gość | 15:58 środa, 31 marca 2021 | linkuj Nie wracam do przeszłości, przygodę z Wigry zakończyłem dawno dawno temu, ale pojechać możemy chociaż Ty jesteś wyższa klasa nie tylko z racji przejechanych kilometrów.
| 21:37 wtorek, 30 marca 2021 | linkuj możemy razem gdzieś pojechać, wezmę Wigry, dam Ci się nawet karnąć.
Gość | 17:02 wtorek, 30 marca 2021 | linkuj e tam słaby to jest wigry, a też nim przejechałeś kawałek drogi na srebrny glob