avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

PLUTON - to brzmi dumnie.

Wtorek, 23 marca 2021 · dodano: 23.03.2021 | Komentarze 2

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 554 tysięcy 925 kilometrów.

...to wszystko musi działać zawsze w dwie strony, inaczej się zwyczajnie nie da.
Nawet jeśli każdy rowerowy dzień będzie się zaczynał od piątej nad ranem.
Zabieranie trzech rowerów w jedno miejsce na okres kilku dni jest dla mnie czymś,
co powinienem od dawna realizować. Nie śpię z rowerami, nie nadałem im imion,
ale mam nieodparte wrażenie, że każdy z nich powinien zobaczyć te same moje miejsca,
przejechać te same odcinki tras. Bo nie mogę ich wyróżniać.

Też zawiniłem. Bo w ubiegłej dekadzie to Księżyc był najważniejszy.
Obawa przed jazdą na lodzie i niechęć do jazdy w śniegu po kolana tworzyły negatywny mój obraz.
Kontuzji i straty czasu obawiałem się bowiem najbardziej.
Każdego dnia myślałem trzy dni na przód tylko po to, aż po to, by móc Księżyc widzieć każdego dnia coraz bardziej większym.
Niczego nie żałuję, gdybym mógł tak raz jeszcze... to zrobiłbym to samo.
Ale zrobiłem coś, co się już nigdy nie powtórzy.

Pozostaną ze mną do końca tylko te rowery, które mam. Żaden inny nigdy więcej.
Chcę mieć tylko te z drogi na Księżyc. Milion czterysta tysięcy kilometrów.
Bo bez względu na to, co się jeszcze wydarzy, a się wydarzy...to tylko z nim chcę być kojarzony.
I z Wami jest tak samo. Głowię się nad tym, co mam uczynić i czy to w ogóle możliwe by było
Każdego z Was móc zobaczyć jeszcze raz, niekoniecznie o piątej nad ranem, niekoniecznie przez całą noc.
Każdego Kto był na mojej drodze z Ziemi na Księżyc, choćby trwało to tylko kilometr.

Z rowerami stworzę to, z Wami mi się zwyczajnie nie uda.
Zawsze będzie Kogoś brakowało, Innych zaś będę miał więcej.