avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577959.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC

Sobota, 21 marca 2020 · dodano: 21.03.2020 | Komentarze 3

Powrót z Jastarni do domu.
Dziś dla odmiany nie padał deszcz, sypał natomiast śnieg... w Trójmieście.
oczywiście nie utrzymywał się na asfalcie, ale z uwagi na niską temperaturę i godziny 3- 5 nad ranem, myślałem, że będzie ślisko.
A z powrotem szalałem. Bo przejazd od Redy, aż do Gdańska był przyjazny dla rowerzystów.
W każdej godzinie wyprzedzało mnie zaledwie kilka samochodów. Dwoma, a nawet trzema pasami jeździłem na zmianę,
aż do samego centrum Gdańska. Niesamowite. Nie muszę pisać że to efekt wirusa, bo Trójmiasto nocą żyło tak samo jak w dzień.
na liczniku w Gdańsku byłem o czwartej nad ranem...siódmy. Jeżdżą więc rowerami.
Słońce przywitało mnie w Kiezmarku nad Wisłą.
W domu miałem 306 km, więc przed obiadem dokręciłem pozostałe 94 km w potężnym wietrze północnym.
wyszło pierwsze 400 km w trybie non stop w tym roku.
Ostatnią setkę jeździłem w obie strony na przemian pod wiatr i z wiatrem  średnio 30 km/h z rozdzieleniem na
10 km/h pod wiatr i 50 km/h z wiatrem.

To jeszcze nie początek sezonu.
Słabszy rower, grube ciuchy...to jeszcze nie to.