avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577959.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

OBIEKT KSIĘŻYCOWY nr 2

Piątek, 20 marca 2020 · dodano: 21.03.2020 | Komentarze 0

wczesnym rankiem, tylko tyle co zawsze przed pracą
Do Jastarni wyjechałem o 18- tej.
Przez Trójmiasto.
Ale mordęga, co nie co udało mi się przejechać asfaltem.
Na pogodę kompletnie nie patrzyłem.
Pierwszy deszcz nad Wisłą, drugi w Sopocie, a potem w samej Jastarni, gdzie przyjechałem przed północą.
Silnie wiało, było też oczywiście zimno. Czyi wiosna trwa.

cudowne chwile spędziłem nad moją ulubioną Zatoką pucką w ...Pucku.
Potem ten odcinek od Władysławowa w kierunku na Hel...cudowny.
I nie tylko z uwagi na zerowy ruch samochodowy.
Ciemno, od lewej strony słychać było szum morza, od prawej strony widziałem pięknie oświetlone oddalone Trójmiasto.
Ten widok robił wrażenie.
W samej Jastarni też oczywiście puściutko.
Odnalazłem obiekt księżycowy.
Księżycowa przystań...pewnie nieczynna dla wszystkich. Prawie taki pustostan, choć z zewnątrz jeszcze ładny.
Znajduje się blisko głównej wojewódzkiej drogi. Plan wykonany.