avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578827.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC

Poniedziałek, 20 stycznia 2020 · dodano: 20.01.2020 | Komentarze 0

BROUWER.
nadal tu jestem, na Księżycu.
Dziś jeździłem sobie w kraterze o  mniejszej niż zwykle średnicy...zaledwie 158 kilometrów.
Było cudnie, ale to nie on był dziś w centrum mojej uwagi.
Udało mi się dziś zobaczyć dziwne zjawisko, które bardzo często, wręcz naturalnie występuje na Saturnie.
A mianowicie...widziałem dziś sześcienny układ chmur.
Z Ziemi wszystko wydaje się człowiekowi raczej z kształtem gładkim i kołowym.
Kwadratowe coś, a na pewno coś wielokątne jest dla ziemianina czymś nie tyle wyjątkowym co nawet niespotykanym,
a na pewno nienaturalnym.
Ładne to zjawisko, tworzy się samo. Takie coś może się wygenerować tylko poprzez odpowiednie manipulowanie ruchem materii.
Mam nadzieję, że częściej będę na to patrzył przejeżdżając obok Saturna.

Może Ktoś z Was do mnie dojedzie ?
Na razie nie ruszam się z Księżyca. Nie ma mowy.

...kiedyś wystarczyło jedno słowo.
Teraz nawet kilka niczego nie jest w stanie zmienić.